Pagina's

donderdag 21 oktober 2021

Wat heb ik weer gedaan..............

 Vandaag een daggie thuis en lekker met mijn lappies bezig geweest.

Het was echt nood weer hier, wind en regen bah.

Dus echt weer om binnen te zijn..................

Ik had voor de sterren quilt al de tussen vulling en
achterkant stof in huis.
Dus vandaag maar eens tijd voor gemaakt om hem te dubbelen.
Eerst de achterkant op maat maken en aan
elkaar naaien.....................

Dan de achterkant stof op tafel en tussen vulling er 
op en dan de top.
Spuitbus met stof lijm voor quilts gepakt en
aan de gang ermee...................

Ja gelukt is het weer, hij is gedubbeld nu.................

Vind hem zelf geweldig geworden.
Echt blij mee...................

Hier een foto van mijn antieke quilt met
zandloper blokjes.
Die blokjes zijn zo leuk om te maken he.
Afgelopen week is er weer een rand aan genaaid..................

Weer voorbereiden voor deze quilt.
Zo weer genoeg geknipt voor twee randen..............

Stapeltje voor zandloper blokjes.
Genoeg voor een rand................

Toen een stapeltje tussen blokjes geknipt
voor de pyramide quilt..................

Hij ligt klaar om gequilt te worden, mijn sterren quilt......................

Mijn mini hartjes is deze week niks van gemaakt
helaas.......................

Al wel 7 pyramides genaaid, nu nog tussen
blokjes eraan zetten.

Jullie weten weer waar ik mee bezig ben geweest.............

........................Liefs. Conny.............................


2 opmerkingen:

  1. Als ik het zo zie, heb je ook nog verschillende prachtige projecten liggen om af te maken. De hartjes heb ik ook nog liggen en ook nog kannetjes en nog een aantal...maar nog wel onder de 10 haha
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, nou, je bent superdruk geweest! Zo'n regendag is een mooie dag om een quilt te dubbelen. Wat is ie groot je sterrenquilt! Daar gaan heel wat uurtjes in zitten.
    Zandlopertjes, Pyramides en hartjes.... er kunnen nog vele regendagen komen wat jou betreft :-)

    BeantwoordenVerwijderen