Pagina's

zaterdag 15 januari 2022

Weer een week verder.............

Ja al weer een week zijn we verder, dus kom kijk en lees weer mee.

Een heel klein wereldje hebben we gehad, veel mist he................


Begin van  week zelfs vorst gehad en was het
s,morgens wel mooi in het park met Rambo
uitlaten, maar ook kous natuurlijk.
En de auto ruit weer krabben helaas.............

Met dit sombere weer hebben we het maar gezellig
hier met de beestjes om ons heen.................

Lapjes ruil weer geweest en boven links
en recht zijn de lapjes weer verwerkt en
middelste blokje eigen lapjes gebruikt.
Gisteren hebben Petra en ik weer lapjes geruild
en die komen dan onderste rij erin.
Dan alweer zo,n groot blok klaar he.
Dit word het vierde blok al.............
Van  week nog meer foto,s gemaakt.
Want mooi zijn die mist foto,s zeker he.................

En mij zelf verwend met lapjes van de lapjespost
van Supergoof uit Kampen.
Heerlijk om een parketje te ontvangen..............

Kijk dan deze mooie blauw grijze lapjes
heb ik uitgezocht.
Je had keuze uit drie parketjes, allemaal
mooi weer.
Maar heb deze keuze gemaakt, mooi he.
Ze liggen hier nog even op de kast om 
te kijken ernaar haha....................
Donderdag op mijn vrije dag weer wat voorbereid
aan de projecten waar ik mee bezig ben.
Hier mijn mini hartjes quilt.
Zit weer genoeg voorlopig in het doosje
om tussen door te maken.....................


En nu de driehoek blokjes klaar zijn op een rand
na, deze maar weer eens voor de dag gehaald.
Hier nu mee bezig, met de tweede baan nu.
Ook weer leuk om te doen he.................


En op vrijdagmiddag werd er hier weer
gequilt, heerlijk en gezellig weer.
Kom en kijk mee waar we mee bezig
waren met zijn allen................
Natuurlijk ik was er ook bij en
blafte iedereen welkom................

Riek is ook met de driehoekjes bezig, kijk
die word ook mooi en zo ver is ze ermee, geweldig...............

En ze doet met de uitdaging mee en heeft de eerste rand af.
Opdracht was vogeltjes......................

En ja ze had weer een top klaar.
Met hele leuke sticherietjes erop van sneeuwmannen.
Echt heel mooi geworden zeg................ 

Werden we samen op de foto gezet met de zelfde top.
Leuk om ons samen te zien zo..................


Zo leuk want Petra had ook wat mee gebracht
om ons te laten zien.
Grote blokken en heel andere kleur voor haar
doen, maar super ook......................

En ze had dit mooie midden stuk met allemaal
kleine hartjes erom gemaakt en
vertelde haar plannen om nu verder te gaan.
Ook weer geweldig mooi he.
Dat middenblok met die kleine stukjes geweldig gemaakt...............

En had ze gezegd in januari ga ik echt deze 
afmaken hoor.
Ik kon me er nog niet toe zetten en
vanmiddag nog even lekker aan de peramides
gewerkt.
Ze zijn echt mooi onze panelen, maar het werk eraan
valt zo tegen.
Kan gebeuren he, komt ook echt een keer af hoor,
ook die van mij...............

Dit is die van mij, nog heel veel stukjes
hoor. Dat hekwerk is nog zomaar niet klaar.
Moet eruit geknipt worden en ge-appliceerd.
Hele klus hoor.................

Maar we zetten steekjes en zijn van de straat toch.
Ik heb ook een facebook site he, 
kun je mij en andere ook volgen.
Gezellige groep.......
Elke dag een steekje.
Kom erbij, gezellig................

..............................liefs. Conny..............................








 

2 opmerkingen:

  1. Mist is vaak heel mooi er mysterieus op een foto.
    Wat een mooie lapjes heb je bij Supergoof besteld. Ik vond die blauwe ook het mooist.
    Gezellig dat jullie weer bij elkaar kwamen.
    Vind die blauwe quilt met hartjes zo mooi van Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je lapjes van Supergoof mooi.Wat gezellig dat jullie weer bijelkaar konden komen, en prachtige projecten te zien.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen