Pagina's

zaterdag 14 mei 2022

Waar ben ik mee bezig geweest...................

 Veel gedaan deze week, niet alleen steekjes hoor.

Maar kan het er wel straks voor gebruiken.

Nieuwsgierig geworden, nou kom kijk en lees weer mee dan...............

Woensdagmiddag samen met Riek heerlijk
in mijn tuin steekjes gezet............

Samen weer gewerkt aan onze sterren blokken................

Donderdag was ik vrij en ben ik dit kamertje
aan gaan pakken.
Man lief had veel dozen met mappen gevuld en
naar zolder gebracht allemaal.
Dus ik nu verder om dit te ruimen.................

Kleine logeer kamertje heb ik netjes deze
kastje heen gebracht en weer ingepakt................


Zo netjes weer en gelijk helemaal goed
gepoetst maar.............

Toen was het helemaal leeg hier.
Twee kleding kasten aan twee wanden nog hier.
Die blijven hier hoor, maar voor het raam is
nu plek voor mijn nieuwe speeltje straks, haha................

Kijk eens wat een ruimte nu, hier komt een
groot quiltframe te staan met quiltmachine.
Zo blij mee he.
Nu samen nog puzzelen om die in elkaar te zetten...................
Vandaag mijn hobby kamertje beneden weer
eens opgeruimd.
Hele tafel lag vol lapjes van het voorbereiden allemaal.
Netjes weer opgeruimd en de Brother en mijn Sientje
staan weer op hun plaats nu.
Kan weer zo gaan zitten daar.....................

Mijn snijmat ligt hier altijd klaar om
lapjes te kunnen snijden en knippen om
allerlei werkjes waar ik mee bezig ben voor te bereiden...............

Mijn voorraad hoek, we hebben helemaal niks he..................

En dan dit nieuwe speeltje dat straks op het quiltframe
komt te staan. 
Moet er straks als ze staat flink eerst mee oefenen he.
Komt goed en jullie zien het vast wel meer van..................

Nu alles weer netjes staat dit kippen quiltje
door gequilt op mijn Brother.
Dit is zo klein maar he...................

Zo gezellige bloemetjes in de hoekblokjes................

Op mijn sientje de bies erom en dan misschien 
vanavond even met de hand omzomen
bij de tv.
Zo dan is die ook klaar en het kleine
tulpenquiltje is de volgende die hangt nu over de
Brother te wachten op haar beurt.
Komt binnen kort ook vast goed ermee..................

Jullie zijn weer helemaal bij nu en fijn weekend
allemaal he met dit mooie weer...............

.......................................Liefs. Conny................................




3 opmerkingen:

  1. Wat bof jij zeg, straks wordt je een prof in quilten 🥰
    Je bent behoorlijk druk geweest, maar ja, plaats moet komen voor zo'n groot quilt frame. Mooie sterren, gezellig samen Bee-en. Fijn weekend 🌸🐞

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een opgeruimde kamer,met een nieuw speeltje,spannend om alles uit te proberen, heel veel plezier met het ontdekken.Vind de sterrenblokken erg mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie plannen met dat kamertje, we zien hier vast foto's binnenkort van jouw quiltframe. Dan ga je straks helemaal als een trein als je machinaal door kan quilten.

    BeantwoordenVerwijderen