Pagina's

woensdag 22 maart 2023

De eerste hele dag van ons quiltweekend, deel 2.

 s' Avonds grote meid dus s'morgens ook he.

Dus hopla beentjes buiten het bed en douchen en verder ochtend ritueel.

En samen weer op weg naar de ontbijt zaal.................

We laten het ons weer smaken................

Bij het quiltwinkeltje Anneliefs die hele weekend
bij ons is. Twee meters gekocht, heerlijk afgeprijst voor deze quilt.
Kan die thuis gedubbeld worden..................

Deze laf weer op tafel en word toch mooi he.................

Goedemorgen allemaal.
Weer in onze quiltzaal, gezellie...............

Kijk daar op de kast staan, met haar
mooie ogen.
Die schoentjes ook zelf gemaakt, zo knap he...................

Twee zusjes samen een tas maken dit weekend, geweldig................

Kijk dan ook zo mooi toch.....................

En deze leuke toch ook he....................


Weer even verder met mijn mini quiltje...............

s' Middags na de lunch wandelde Putten in.
Mooie spreuk he onder weg bij een woonwinkel...........

Ja hoor vorig jaar ook geweest en nu weer.
Lekker snuffelen weer tussen al die stofjes.............

Bij de Tilda stoffen deze leuke knuffel beestjes.................



Ach die is toch ook schattig..................

En deze dan ook super toch...............

In de wolletjes hoek, deze gehaakt.................

Het winkeltje barst uit haar voegen he, super vol.................

Beneden in de kelder ruimte is Bee en
zijn ook quilt stofjes.................

Prachtig he, collage quiltje..............

Die kleuren he van die pauw................

Glas en lood quiltjes blijven ook mooi.................

Wow die vlinders en kleuren zeg.................

Heel veel Tilda stoffen daar...........

Schattig die stofjes zo verwerkt.
Theemapje.
Natuurlijk gingen deze twee stofjes me he..............

Kijk de binnen kant he..............

Zo veel om te bekijken zeg...............

Weer terug in onze quiltzaal.
Ging dit mooi's omhoog, schitterend zeg....................

Mijn uitzicht vanaf mijn plekkie, gezellig he.
Ik zat op de kopse kant van de tafel en mijn plekje
werd soms telkens kleiner haha..............

Kijk eens hij kan wel eens klaar zijn nu.
Schattig geworden, zo klein he.
Vond ik paar jaar terug al toen ik het zag hangen op de beurs...............

Heb best eel op mijn singertje gedaan dit weekend.............

Ja kijk eens de veren zijn klaar, super mooi...................

Mijn Middenblok van de nieuwe quilt Clematine.............

Quiltvrindin haar midden blok van Tilda stofjes.
Ook mooi, maar moeilijk om de stofjes passend te krijgen...............


Weer een poosje gewerkt aan deze grote ster.................

Er ging iets mooi's omhoog in de zaal.
Was ze vorig jaar ok mee bezig, gemaakt
van allemaal rozenstofjes.
Nu bijna klaar zeg, geweldig geworden.............

Achter mij werd ook wat bewonderd, prachtig die
hexen allemaal...............



Quiltend aan haar levensloop quilt.
Die ze echt geweldig heeft gemaakt zeg............

Hier word ook weer een blok in elkaar gezet.
Druk druk zijn we er mee he.
Tot weer in de late uurtjes gaan we weer door....................

.........................................Liefs.Conny.......................................







2 opmerkingen:

  1. Cony, wil je de foto van mijn blauwe quilt met smalle biesjes verwijderen? Die mag nog niet gepubliceerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer een hoop moois zien Conny.
    En wat veel lapjes hebben jullie gezien in Putten.
    Kan me voorstellen dat er weinig geslapen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen