Pagina's

woensdag 29 maart 2023

Mijn verjaardags bee, gezellie.................

O jeeh weer een heel lang blog over een gezellige zaterdag bij mij.
Mijn groep De Quiltmutsen komen voor mijn verjaardag gezelligquilten.
Twee waren er helaas niet bij...........

Kijk dan de gemaakte paashazen in de groep...............

Vrolijke hexen van Riek.............

mooie kaartjes van Marja............

Netjes in een mapje nog zelfs............

Leuk project ook zo.............

Enne toen mocht ik dit open maken.
Bijna jarig ben ik he...............

Prachtige stofjes zijn dit zeg, geweldig en bedankt lieverds...........

Met zijn drieén maken we deze muisjes quilt...........
Deze is van Riek.
Lisette is nog hard aan het borduren en ik ben met de laatste borduur bezig................

Dit isde mijne, de laatste onderste rand er even aan gespeld hoor.
Midden onder nog borduren...............

Cecile heeft een vriendje Rambo op haar stoel.
De stoel naast haar zit woensdagmiddag Rambo altijd op he.
Dus hij is het er nog niet mee eens dat hij er nu niet tussen kan zitten haha.............

Super gezellie allemaal weer..............lachen en kletsen.......


Deze kwam bij Gertje uit haar tas, geweldig he...........

Zo super die blokjes..............

Ikke heb er ook al eentje af.................

Wil had haar project SBS weer eens opgepakt..............

Lisette druk aan het borduren he................

Kijk dan op tafel staan oude naaidoos van Wil haar moeder.
Zat helaas een vlek op het deksel en toen is dit leuke werkje erop gekomen...........

Samen aan de lunch..............


Weer een mooi project van Cecile dit..................

De Hunter star van Wil..............

De Hunterstar van Gertje..............

Mooi hekwerk van Lisette..............

Schattig deze tas van Jannie............

En dan haar koffertje is toch geweldig.............

Met nog van alles erin, naaldenmapje, speldenkussen enz enz..................

En van Jannie nog een mooie Tea Time quilt................

O Riek wat is die groot meis.
Geweldige mooie quilt hoor..............

Twee verschillende blokken in deze quilt zie je het..............

Marja maakt kleine quiltje tegenwoordig om van haar restjes af te komen.
Maar komt geen eind aan hoor.....................

Hee de mijne aan de muur en die van Gertje in haar hand.
Leuk om te maken voor mij eenmalig hoor..............

Nog een kleine van Marja, echt haar kleurtjes allemaal..............

En deze is nog in de maak, ook zo mooi he..............


Hee Rambo je moet de voorkant bekijken hoor en niet
Gertje er achter haha, sunbonnet seu...............

Is nog maar pas klaar van het quiltje deze, zo leuk patroon
vind ik dit he...............

Hoe ver mijn hekwerk is, de top is klaar nu nog 
dubbelen en quilten....................

Nog een tasje gemaakt door mij..........

Deze heb ik ook ooit gemaakt..............

O erg he vier tops klaar om te quilten, phoe...........

Naast mij groeit ook een hele mooie quilt van Jannie.............

O Gertje dit word toch weer schattig zeg................

Dank je dames voor deze super gezellige dag weer........

.............................Liefs. Conny......................





 

6 opmerkingen:

  1. Van Harte Proficiat met jou verjaardag. een gezellige groep met prachtige werkstukken. Daar zitten heel wat uurtjes werk in. Gr. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zeker super gezellig en mooie , lieve quilt(jes) uit!!
    Gefeliciteerd met je verjaardag hoor!
    Liefs,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd al weet ik niet precies wanneer, maar dat je al een gezellige dag had is zeker.
    groet Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat een gezelligheid bij jou en mooie quilts.
    Zo leuk die haasjes bij elkaar. Ik heb er ook een gemaakt, die komt volgende week op mijn blog.
    Jouw quilt met dat hekje.... zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergezellig blog. Heerlijk om met zo’n leuke groep quiltsters een bee te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen