Pagina's

vrijdag 24 maart 2023

Show & Tell.......

 Natuurlijk hoort er in zo'n weekend ook een Show & Tell bij he.

Allemaal in een grote kring met elkaar luisteren naar de verhalen soms en veel bekijken.

Nou al de verhalen kan ik niet met jullie delen, maar wel al dat mooi's laten zien natuurlijk.

Vandaag dit blogje vol met de Show.

Pak een koffietje of theetje en kijk mee..................






































Tja de laatste twee quilts ken je wel he, van mij.
Bovenste met de zweedse paardjes ben ik nu aan het quilten en
de onderste heb ik achterkant stof voor gevonden in het weekend.
Dus die kan gedubbeld worden nu...............

................................Liefs. Conny.............................



2 opmerkingen:

  1. Hej Conny, ik wilde net reageren op je voirge bericht en zie dat er inmiddels al weer iets is geplaatst. Echt genieten al dat handwerk. Gezellig om zo een weekend samen te zijn met quiltsters. Je kunt nog heerlijk nagenieten van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen