Pagina's

zaterdag 27 mei 2023

Laatste vrije dagen alweer................

 Wat genieten is het met dit weertje nu.

Vorige week met die paar dagen vrij ook wel getroffen met het weer.

Wat hebben we nog meer gedaan dan....................

Heerlijk gefietst samen, was lang geleden...........

Fiets toch in grens gebied Nederland-Belgie.............

we kwamen veel fietser tegen onderweg.
Door de Leenderheide............



Al fietsend kan ik het niet laten hoor om foto's te maken.............

Kwam bij een boerderij stalletje tegen met allerlei
aardappels. Netjes mee genomen, twee verschillende.
En bij dit tafeltje kon ik ook niet door fietsen hoor en
daar die mooie pompoen rozen gekocht.
Volgende keer dus klein geld mee nemen, je weet maar
nooit wat je tegenkomt..............


Maandag gewandeld in De grootte Peel.
Heb hier met mijn camera veel foto's gemaakt.
Zal ik ook nog eens blogje van maken.
De natuur is daar zo mooi.............

Rambo vond het vandaag erg benauwd weer en
had dus moeite met deze kleine wandeling.
Sneu he, hij wil nog zo graag mee..............

Heel kikker koor gehoord hier, prachtig.........

Nog een arbeiders hutje...............

Prachtig deze klaver...........


Dinsdag morgen eerst voor uitslag voor manlief
naar het ziekenhuis.
Voor ander onderzoek hadden tijd geleden plekjes op zijn longen
gezien. Net twee millimeter te groot om er niet verder naar te kijken.
Dus na drie maanden weer een scan en de uitslag vandaag.
Gelukkig niks veranderd.
Over 9 maanden weer scan en dan bespreken ze of ze nog eens
een scan maken of het verder los laten weer.
Altijd spannend toch..............


Dus s'middags afsluiting van onze vrije dagen in Limburg.
Geuldal............

Samen hier geluncht en verse gember thee.............

Binnen zo mooie locatie, gezellig............



Van knop tot bloem.
Genieten dit..............


Klein mini quiltje ooit als parketje gekocht en
in het quiltweekend gemaakt.
Lag nog steeds bij de naaimachine en nu maar eens afgemaakt............

Het is 29 bij 17 cm, klein maar fijn.
Weer wat af gemaakt................

fijne dag nog,
..........................Liefs. Conny........................


6 opmerkingen:

  1. Jullie hebben heerlijk genoten van de fietstocht. Mooie dingen gezien en nog wat gekocht onderweg.
    Valt niet mee om klein geld op zak te hebben.
    Hopelijk blijft het goed gaan met je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele opluchting voor jullie dat de scan goed was. Ja altijd heel spannend jevoelt het soms totaal niet die R. Ziekte. Nu genieten van Pinksteren en de zomer een zonnige groetJenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd spannend zulke uitslagen blij voor jullie dat het oke is. Nu genieten van Pinksteren en de zomer. Zonnigegroet Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat spannend wachten op uitslag scan, maar gelukkig alles goed met je man. Die pioenrozen zijn erg mooi, ik hou er van. Die Rambo, is ook alweer zo oud hé, maar een trouw kameraadje. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige dagen dus, groet Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker spannend voor jullie geweest en waarschijnlijk toch nog steeds een beetje.

    Ik woon vlak bij je (Weert) dus ik herken vaak veel in je blogs. Maar de pioenrozen ben ik nog nooit in een stalletje langs de weg tegengekomen. Kun je mij vertellen waar dit is, ik vermoed ergens in de buurt van de Achelse Kluis. Ik zou dit stalletje echt heel graag zien en bezoeken. Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen