Pagina's

maandag 18 februari 2019

Handwerkbeurs 2

Erg he en er komt nog meer aan hoor haha.
Dus neem maar koffie of thee en ga er maar weer lekker voor zitten.............
Gewoon geprobeerd van alle quilt kramen een foto te maken........................

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben haha................

Gezellig even gekletst met Maggie Bee.
Natuurlijk gingen de mallen mee van de koe en varken...................

Kijk dan eens hoe leuk die zijn toch...................

Schattig toch...............


Van hun heb ik de honden quilt als Bom gehad.
Is ook keurig netjes allemaal gegaan afgelopen jaar....................

Over zicht zo druk was het..................


Schattig he die naaimachientjes als klosjes houder...................


Hallo mevrouw de Muis, jou vond ik erg schattig.....................

He de blokken van Bobbin.
Hier werd er dus een stoffen parket van verkocht......................
 


In dit hoekje zat Janine Alers met haar mallen...............

Natuurlijk vloog haar nieuwe vlinder malletje mee in mijn tas haha...............




Weer heel veel gezien er komt nog een bloggie hoor......................
 
.............................liefs.Conny.......................

5 opmerkingen:

  1. Leuk hoor dat je ons zo'n beetje de hele beurs laat zien :-)
    Was me te ver, maar nu heb ik toch kunnen genieten, alleen niets kopen :-(
    Jij hebt leuke malletjes ingeslagen, dus genoeg te doen straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent in ieder geval niet met lege handen thuis gekomen. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Conny, er waren ook stands die beslist niet op de foto wilden. Ik heb de mal van de vlinder ook van Janine, gauw eens een vlinder maken om het uit te proberen.
    Zwaai zwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de foto's voor de thuisblijvers. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen