Pagina's

maandag 18 februari 2019

Handwerkbeurs 1

O jeeh wat een foto's heb ik weer gemaakt op de handwerkbeurs een zaterdag.
Dit eerste bloggie zal gaan over alles wat ook leuk is maar geen quilten.
Van dit alles doe ik op dit moment niks, veel te druk met quilten.
Maar leuk blijft het toch ook hoor..............
Oude handwerk spulletjes zo leuk zeg.
Daar wel wat gekocht voor bij mijn oude naaimachine................

Schitterend dit toch allemaal kraaltjes..............

Dit vind ik altijd zo mooi he.......

Kantklossen.........

Kraam van Merkwaardig...................

Dit was trollenwol.
Schitterend dat breiwerk allemaal.................

Schaapjes zo mooi he..................

En al die beestjes van wol..............

Geweldig toch....................

De kraam van Zij maakt het............

Dit beertje, schaam me nog steets op de pennen staan................

Zo klein he sommige, geweldig.....................

Dit is toch echt geweldig......................

Kraam van Stip & Haak...............

Deze heb ik gemaakt tijd geleden alweer................

Kant breien zo mooi..................

Dit haakwerk geweldig toch....................

Die franse rode borduurwerkjes is ook erg mooi.......................

En dan dit is toch ook schattig.....................
 
Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien...................
 
.................................liefs.Conny..........................

4 opmerkingen:

  1. Enig om al dat moois te zien Conny!
    Het allerleukst vind ik natuurlijk die gebreide muizen.
    Die zou ik allemaal gekocht hebben, maar waarschijnlijk waren het patronen en moest je het zelf breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie dingen heb je gezien. Blijft maar doorgaan met nieuwe ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Conny, dat jij zoveel foto's hebt gemaakt! Ik heb het te druk gehad, heb wel een paar gemaakt, waren ook niet zo mooi als die van jou.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen