Pagina's

vrijdag 15 februari 2019

Onze Valentijn dag..............

Gisteren was het valentijn dag en ook altijd op donderdag onze vrije dag
samen, heerlijk toch.
Maar eerst naar de fisio, mijn lief voor zijn knie en ik voor mijn rug.
Nou ben behoorlijk gepijnigd hoor haha.
Maar daarna was onze dag lekker leeg, dus wat gaan we doen....................
Paar uurtjes Roermond samen.
Eerst lekker koffie gedronken op de markt...............



Toen door de winkelstraatjes geslenterd samen..............



Was geen traf zeg met dat mooie weer...................

Winkeltje op de hoek van de markt wat hebben ze daar leuke spulletjes zeg.
Lekker rond geneusd samen hoor.
Paar gezellige dingetjes voor in huis gekocht daar en een
verrassing voor mijn vriendin morgen.
We gaan gezellig samen naar de handwerkbeurs...............



Op weg weer naar huis Rambo opgehaald en naar
Domein De Bever gereden heel dicht bij ons thuis.
Daar lekkere soep op en om het meer gewandeld.
Rambo,s dag kan niet meer stuk haha...............



Op de uit kijk haha, er kwamen voor hondjes voorbij met dit
mooie weer hoor..............

Leuk ze hebben er een trekbrug gemaakt en alles opgeknapt zeg...........


Heerlijk Rambo effe los en lekker rond rennen...............

Niet goed te zien, foto's zijn van mijn telefoon
dus kreeg het niet dichterbij.
Maar moeder eend op het nest en papa zwom er naast................

Rambo kon het weer niet laten he en het water in hier....................


Wat leuk he deze ronde bank in het water.
Kun je lekker pootje baden haha.................







Toen waren we weer thuis en gingen mijn
baasjes er weer vandoor.
Valentijn he en ze gingen uit eten.
Ja hoor ik pas wel weer op het huisje hoor..................

Het was heerlijk en gezellig hoor samen....................

Na het eten lekker koffie gedronken bij het vuur.
Gezelligheid kent geen tijd he.
Zo samen een gezellig daggie gehad toch..................
 
.........................................liefs.Conny..................

7 opmerkingen:

  1. Dat was een heerlijke dag en avond voor jullie tweeën!
    Fijn weekend en misschien tot morgen in Zwolle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gezellig sen uit. En naar de handwerkbeurs ik ga niet dit jaaraar oh......ik krijg al bijna,spijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag, maar wat wil je ook met zulk weer. Lekkere wandeling. Veel inspiratie opgedaan bij de beurs? Ik loop hem mis. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou... jullie hebben er een heerlijke dag van gemaakt.
    Lekker genieten en natuurlijk werd Rambo niet vergeten, die heeft het maar getroffen met jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Valentijn dagje om U tegen te zeggen!! Jullie hebben genoten dat was wel duidelijk. En dan nog met zo'n heerlijk zonnetje erbij!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig...Hemmes en ik zijn ook al5ijd samen op donderdag vrij...maar afgelopen donderdag niet hoor pfff wat een drukte zeg ....ben blij dat het achter de rug is ...nu op naar secretaressedag...en dan Moederdag ....fijne week liefs Ria ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een herlijke dag samen, wij waren samen thuis en hebben ook genoten, maar die wandeling door Roermond zou ik ook wel willen maken! Nu lekker genieten van een nieuwe week en hopen dat de zon nog even blijft! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen