Pagina's

maandag 18 maart 2019

Mijn beestjes tussen het quiltwerk................

Ja elke quilster met huisdieren kent dit wel he.
Stofjes op tafel en vrouwtje we zitten erop haha.
Quilt op de grond om te kijken, daar komen we al aan.
Maar hier zijn mijn beestjes en mijn quiltwerk weer van afgelopen dagen................
Als vrouwtje aan de grote tafel zit, dan zit ik de voor kamer
hoor, de laatste tijd op deze kruk.
Kan ik ook zo heerlijk naar buiten kijken he................

Ja ik heb de top van mijn hondenquilt nu helemaal klaar.
De honden pootjes zitten er ook op.
Wat een geknip zeg al die ronde nagel af drukjes................

Maar het maakt de quilt wel af toch...................

De poezen hebben zo,n kattentoren met twee van die ronde openingen,
Nou Kansi heeft die tegenwoordig wel gevonden hoor.
Zelfs Rambo kan in de onderste net een ronde draaien haha....................

Heeeeee.......waar is je hoofd, helemaal opgerold en zijn hoofd weg gestopt...............

Ja kijk maar Rambo vrouwtje zit nog steeds aan de grote tafel hoor.................

Heb met de sterrenquilt mijn sientje ook ontdekt.
Ben met de derde rand nu bezig, dus eind in zicht................


Ook weer begonnen aan blok drie van de poezenquilt.
Echt een gepuzzel zeg, die kleine stukjes allemaal..................

Zaterdag waren er geen mannen meer in huis,
het douch celleke is betegeld en vloertje ook.
Dus nu alles drogen tot maandag, dan komen de kraan en waterval douche
erin en radiator en de lamp weer.
Dus vandaag aan de poets door het hele huis,
stof stof en nog eens stof zeg.
Dus van zolder naar beneden gepoetst, phoeeeeee.
Maar eind van de middag was het patroon van het derde blok
van Flower of hope online.
Effe patroon uitprinten en effe stofjes erbij zoeken.
Vrouwtje ik kom je gelijk helpen hoor,
met in de weg zitten haha.....................

Maar eind van de middag zat blok drie er ook bij
aan gespeld.
Hij was weer leuk om te maken zeg...............

Ach wat lig jij er hier weer lief bij Kansi..............

Zie het wel hoor vrouwtje......................

Zo was de zaterdag ook weer nuttig besteed toch.
 
...............................liefs.Conny................................
 
P.S..............vandaag schijnt het zonneke!!!!!

8 opmerkingen:

  1. Wat is er nou heerlijker dan patchen en quilten met al je schatjes om je heen!! Veel plezier! Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze weten allemaal hun plaats wel, haha. Je gaat weer als een speer. Mooi die hondenpootjes. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een activiteiten zeg! Zowel van jezelf als van al je huis-dier-genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja gek hè, altijd die dieren die op je lapjes of quilts gaan liggen. Mijn Jody heeft er ook een handje van :-)
    Heb eens een poezenquilt gemaakt, heb toen een malletje gemaakt van karton van een poezenpootafdruk (dat kan natuurlijk ook met een hondenpootje).
    Dan met een stijve kwast met acrylverf gestempeld op de rand van de quilt, lijkt net alsof ze over de quilt was gelopen. Ging wel lekker snel, maar die van jou zijn ook prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heerlijk genoten van je werkjes en natuurlijk je beestjes, ben er best wel een beetje jaloers op. Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk! Begin weer inspiratie te krijgen door jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er gezellig uit jij aan het patchwork en de dieren om Je heen om je te helpen. De hondenquilt is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja als er wordt gewerkt kun je op stof rekenen! Je werkjes zijn stuk voor stuk prachtig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je weer lekker bezig. Mooi allemaal hoor. En gezellig met de beestenbende om je heen.
    (ik word altijd vrolijk als ik de kopfoto van jouw blog zie... zó zonnig) Hier nu trouwens ook hoor... Heerlijk de markt overgeslenterd.
    Fijn weekend, Conny

    BeantwoordenVerwijderen