Pagina's

zaterdag 23 maart 2019

Vandaag weer gezellig twee Betuwse Quiltmutsen...................

Ja echt vandaag komen er weer twee quiltmutsen bij mij op de koffie, gezellig he.
Klok slag tien uur stopte hun auto hier voor mijn deur.
Er kwamen tasjes en bakkies uit de auto haha.
Een daggie naar Conny zei er al een, wat hebben we allemaal bij ons he.
Ook nog een bakkie met plantjes voor in mijn tuintje kwam mee, zo lief toch..................
Nou kom verder dan zal ik jullie mijn huiske laten zien he en ook maar door mijn tuintje gekeken.
Plantjes staan buiten op de tuin tafel en krijgen morgen een plekkie in de tuin hoor.

Toen maar lekker aan de koffie en thee met iets lekkers erbij.
Later aan mijn tafel gezellig met elkaar steekjes gezet en toen kwamen er ook nog dingen uit de tassen om te bewonderen.
Natuurlijk hebben ze mijn quilts waar ik mee bezig ben nu ook in het echt bekeken.
Dus kom kijk maar mee......................
Ach wat mooi he die blokjes van Annelies van haar quilt de Angel Store.
vijfenzeventig procent verkleind zijn deze.
Groen kleurtje geborduurd en groen/geel en orange kleurtjes stof...............


Bij Marja kwam een heel stapeltje van deze sterren uit haar tas, prachtig....................


En deze quilt is bijna klaar vertelde Annelies, geweldig is die..................

Die kleine leuke blokjes er tussen, geweldig................


O en ik moet ook hier mee aan de gang.
De huisjes quilt van Annelies is leuk aan het worden zeg..................

Een quilt van Marja deze..............

Ben er is voor gaan zitten en zag toen deze cirkels erin, mooi he............

En in het midden snippers stof toch haha.
Blokjes van een cm, zo klein................

Ze wisseld af een rond blokje en een vierkante met het maken
vertelde ze, zo werk ik aan beide quilts.
Bij die vierkantjes komt nog meer aan, is een quilt uit de nieuwste quiltmania..............

Toen kwam dit ook nog op tafel,
alvast voor mijn verjaardag volgende week.
Ik heb zelf aan de pompoenen gewerkt vandaag.
Het was weer super gezellig en ik kom ook weer jullie kant op hoor.
Doei.....doei................
 
............................................liefs.Conny..................................

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jullie weer zo van elkaar genoten hebben en natuurlijk van jullie quilts. Mooi zijn ze en sommige best met een ingewikkeld patroon of hele kleine mini lapjes.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als je zo je hobby kan delen....geniet !...liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoeg om van te genieten. Leuk zo met elkaar te quilten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen