Pagina's

maandag 14 oktober 2019

Quiltdag in Helmond...............

Dit word al 11 jaar door Sabine georganiseerd en helaas dit jaar de laatste keer.
Haar gezin met nu een klein baby-tje gaat voor toch.
Dus kom geniet nog een keer er van mee...............
Een gezellige volle zaal.....................
Trotse papa Henri met Gabriélle.
Die rustig de hele dag mee heeft gemaakt zeg................


Drie hele leuke winkeltjes waren er,
Klossie, QuiltersPalet en Gemma Michawitz................



De show en tell, er kwamen weer prachtige dingen op het podium.
Al had ik het idee dat het iets minder veel was als
andere jaren...................
 












Dit zijn de blokken die vorig jaar ingeleverd konden worden.
Je zelf portret en er is met hulp een quilt van gemaakt vertelde
Sabine.
Erg leuke herinnering natuurlijk..............


Aan deze tafel zat ik bij nog wat quiltsers uit de Betuwe.............

Naast mij zat Annelies, ze had weer wat blokjes af van
Kersenmuisjes van Supergoof.
Geweldig he zijn ze..............


En kijk Margrith heeft een quilt gemaakt voor haar
kleinzoon schattig he...................

Loodjes gekocht en ik won dit mooie boek ermee.
En een lief konijnen stichery quiltje parketje won
ik ook nog..............geluk he..............

En toen de Bingo, voor een rijtje en toen volle kaart.
Wat een prijzen gingen er weer weg zeg, zelfs een
punsmachine...............

Sabine met je trots op je arm heel bedankt voor
al die gezellige quiltdagen.......
Van de 11 jaar ben ik er 10 jaar bij geweest, ben
ooit mee genomen door de Quiltmutsen uit de Betuwe...............
 
....................Liefs.Conny...................

6 opmerkingen:

  1. Gezellig was het zo te zien. Mooie dingen. Jammer dat het stopt, maar er komt vast wel iets voor in de plaats. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet dit gezellig zijn geweest! Jammer dat het niet meer wordt georganiseerd door Sabine. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n dag samen en genieten van al die mooie quilts die voorbij komen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd gezellig zoveel quiltsters onder elkaar.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop quilters bij elkaar! En natuurlijk heel veel moois te zien. Lekker genieten, helaas voor de laatste keer.
    Maar 10 keer heb je het mogen beleven, dat is toch heel fijn.
    Mooie herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke dag! De klosjes heb ik besteld en komt er maandelijks 1 bij mij binnen,.. zo ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen