Pagina's

zaterdag 19 oktober 2019

Wat hebben we weer gedaan................

Kun beter zeggen waar zijn we toch allemaal mee bezig zeg.
Nou we gaan snel weer kijken dan haha................
 
Nou kijk dit zijn de Bom's waar ik mee bezig ben.
Met alles loop ik netje bij, behalve de poezenquilt daar moet ik weer mee aan de gang.............
 
 
Riek en ik zijn ook begonnen met de Winter Welkom.
Ach we hadden nog niks te doen he.
Maar zei houd niet van appliceren dus maakt ze met stichery,
word ook erg leuk kijk maar..............


Blok 10 in de maak hier, ik kom iets anders uit met de stelen.
Maar geeft niet blijft mijn quilt toch.................

Zo blokje twee klaar van de Winter Welkom, nu het patchwork er
nog om heen, zo leuk................


Blok 1 in de maak hier, is nu helemaal klaar..................

Riek is ook met de Guutte begonnen.
Ik ben met de laatste rand bezig................


Kwam deze week dit boek tegen, leuk naslag werk..............

Kijk hij is klaar nu de Flower off Hope van deze maand...............

En het blok 1 van Winter Welkom ook...................

Nummer 2 ligt klaar, misschien vanavond af.................
Ha ha geweldig he van Facebook geplukt.
Maar wel een gave en gezonde ziekte hoor.
Al die gezelligheid er omheen, zou niet meer zonder kunnen...............
 
.........................................Liefs.Conny...............................
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blogjes heb je geschreven 3 nieuwe maar liefst en natuurlijk GEFELICITEERD met je 1000 steeds bericht.Wat een mooie quilts komen er voorbij.Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had zeker niets te doen, al doe BOM’s, haha. Is er nog plek voor man en dieren met al die lapjes. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent voorlopig nog wel bezig Conny!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, om te lezen hoe we onze ziekte moeten behandelen.
    Wat ben je toch druk met veel projecten, knap hoor en je werkt ook super hard aan alles.

    BeantwoordenVerwijderen