Pagina's

zaterdag 19 oktober 2019

Mijn show en tell...................

Afgelopen maandag bij Wendy Jansen weer naar de bee geweest, zo gezellig.
Ik had al de quilts mee genomen die afgelopen zomer af zijn gekomen.
Dus kom mijn eigen show en tell, geweldig haha.............
Wendy zelf was hier mee bezig, erg mooi toch................

En toen ikke haha, mijn pompoenen quilt...............

Ja en mijn Hunterstar...............

Mijn boompjes quilt, was echt verslavend die..............

Koffi quiltj van Wendy Voster..................

Het vlechtwerk quiltje............

De bom van Wendy Voster,
Zwart, wit en bruin combinatie.............

Gezellig bee met elkaar, lekker bij kletsen.
En elkaars werk bekijken...............

Zo mooi deze panel die Wendy Jansen verkoopt.
Verwerkt tot deze mooie quilt, gezellig kerst..........

Deze hing ook in de winkel te showen zo leuk
met lichtjes erin................

Dan heb ik ook nog iets af haha.
Kijk haar mini zo leuk.................

En zei dit mooie boek, vergeten erin te kijken helaas...............

Dit stond in de winkel.............
Patch & Stich.............
Vind ik altijd geweldig mooi wit op wit door
gequilt he.
Jammer dat het op de foto niet zo opvalt.......
Was weer super gezellig en tot de volgende maand.............
 
...............................liefs.Conny........................

3 opmerkingen:

  1. Gezellig al die mooie quilts. Je hebt heel wat gedaan. Geweldig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, dat waren er wel heel wat affo's van jou hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel affo's van jou, dus een druk jaar gehad.
    Het is nog niet om, dus wie weet komt er nog eentje bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen