Pagina's

zaterdag 19 oktober 2019

He ik heb 1000 blogs gemaakt............

Ja het loopt vanzelf op he, maar we zijn de 1000 blogs voorbij.
Niet te geloven he zoveel in al die jaren.
Laatste tijd moet ik er meer aan denken en krijg je zo als vandaag drie blogs tegelijk.
Eigenlijk niet leuk zeg, moet er eerder voor gaan zitten.
Maar ik zet de laatste jaren zoveel steekjes he en met zoveel plezier.
Ja want hier nog wat foto's van de beestenboel enz..............
Kijk als ik in de auto onderweg ben naar mijn werk,
kom ik hun telkens tegen, geweldig he....................



Lopen heerlijk los in de natuur,
Leenderbos...............


Schitterende natuur hier waar we wonen toch................
Hee hadden jullie deze gezien van Riek.
Zo leuk die kerstliedjes er op gestitcht.
Zo kei leuk geworden Riek...................
O n het is echt herfst nu he....................


De inktzwam gewoon bij iemand in de tuin zeg............


Leuk he die gele sier appeltjes..........



Zo schitterend he die paddenstoelen.
Als het morgen droog is maar eens de bossen in met
Rambo, man lief en foto toestel.
Paddenstoelen spotten haha..................
En vanmorgen he ik op zolder bezig met de
was en strijk en kijk dan die luilak
denkt oke ik wacht wel hoor vrouwtje..............

Ons bedje was keurig opgemaakt,
maar aan vrouwtjs kant haha.
Maak ik zelf wel een holletje hoor.
 
Allemaal fijn weekend he..................
 
..........................................liefs. Conny............................
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de 1000 blogjes. Nu op naar de volgende mijlpaal, haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, al zoveel blogjes, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een record hoor, weet niet eens hoeveel ik er heb gemaakt, zal eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gafeliciteerd voor jouw 1000 Blog posten, Conny !
    En bedankt voor de inspiratie.

    Met vriendelijke groeten,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1000 blogs. Goed hoor en je bent al een paar jaar bezig. Leuk dagboek voor jezelf. goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd ik heb geen idee waar dat staat zal ook eens kijken ben nu wel nieusgierig. Mo o ie foto s zo al die paddestoelen

    BeantwoordenVerwijderen