Pagina's

dinsdag 19 november 2019

Kunst afeling in Brabantshallen...........

Ja ze hadden gezegd eerst daar gaan kijken hoor.
Maar toen we klokslag tien uur binnen liepen hadden we zin in koffie,
dus maar helemaal naar achteren gelopen.
Nou daar was het heerlijk rustig nog, koffie met een Bosche Bol, jammie.
Dus toen maar van achteraan begonnen, de kunst hoek.
Heb er zeker wel mooie dingen gezien, maar niet altijd mijn ding hoor.
Dus kom wie dit wel leuk vinden kijk maar mee dan...............
Gelukkig hingen er ook heel mooie quilts in
die hoek.
Prachtig he deze vouw techniek..................

Wat ben ik veranderd zeg in mijn kleuren haha.
Deze warme tinten vind ik nu helemaal geweldig.
De donkere sombere stofjes worden echt minder.
Al ben ik zelf echt niet van felle klauren, ze moeten
wel warm zijn...................

Deze dan die schitterende warme kleuren, geweldig.................
Dit is zo echt niet mijn ding he, maar al die kraaltjes enz die er
in verwerkt zijn wat een werk zeg..............




Gelukkig hier de meer tradionele quilts.
Schitterend deze Dear Jane................

Die quilts met Anton Piek tafereeltjes zijn toch geweldig................

Helaas geen duidelijke foto, maar gemaakt van
allemaal garen draadjes, knap he.............
Net koraal in de verte..............
Kijk dan van oude tafel kleedjes...................




Echt allemaal heel crea hier hoor..................
Gemaakt van een jutte zak, heel apart hoor..............



Dit portret was zeer apart.
Kistje waar een prent van een gezicht in was gemaakt.
Daar doorzichtige stof er over en de haren in verwerkt.
Maar die blik he die grijpt je................
Deze uitleg hoorde erbij...............
Hier de kraam van Verdanda, loodje gekocht he.
Deze mooierd kon je winnen, zo leuk.
Was een eigen ontwerp nog wel.............















Ja koffie op en deze hal bekeken en nu de beurs op...............

                                           ..................................liefs.Conny...................................

3 opmerkingen:

  1. Je laat een hoop moois zien Conny. Leuk om dat allemaal in het echt te bewonderen.
    Je hebt vast ook veel stofjes gekocht, ben benieuwd.
    Gek hè, dat het zo maar gebeurd dat je smaak met lapjes zo verandert. Ik ben ook van sombere stoffen naar meer kleur gegaan en nu zelfs blauw, waar ik vroeger helemaal niet van hield.
    Leuk toch die ontwikkeling?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo’n vlinderquiltje heb ik ook gemaakt. Na het overlijden van mijn tante heb ik het teruggekregen. De Dear Jane’s en Anton Pieck zie ik regelmatig hangen bij de 100 Rozen. Weer veel moois laat je zien. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Conny, heel leuk dat je foto's plaatst, kan ik lekker meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen