Pagina's

dinsdag 19 november 2019

Textiel Festival..................

Ja en nu de kraampjes, heerlijk weer tussen al die lapkes he.
Wat kunnen wij quiltsters daar van genieten zeg.................
Ja die oude handwerken vind ik altijd geweldig,
moet toch effe bij die mensen gaan kijken en fototje knippen..................
Hier word geweven met zo dun garen geweldig toch wat een geduld he................
Een hele kraam met schitterende vogels van filt.
De vlaamse gaai heb ik op de foto gezet...................
Hier werd de wol gekampt, weer iets ouds gezien he...................
En dit kwam er dan uit te voorschijn..................
Mooi he deze Wedding ring quilt.......................
 

Ze zat een beetje er achter maar maakte hier een kantje met een
vierhonderd jaar oud patroontje....................

Dit werd niet verkocht maar was erg mooi deze tassen........................
Er waren ook best wel wat kramen met haak en zo als deze sjaal
breiwerk....................


De mooie kraam van Maggi Bee.................


Deze quilt is toch mooi he in die kleuren................
En deze blijf ik ook zeker mooi vinden........................
Ze was druk met een workshop heb haar dus niet gesproken..................



Dit blijf ik ook prachtig vinden hoor...................
Kwibbels..................


Quiltsteek..................

House of Quilts van Janine......................................




Atec Rose, daar hangt het patroon van de poezenquilt.
Ja echt ooit komt die af haha...............




We werden op de kiek gezet, leuk he Riek en ik..................

En nog een keer op de kiek met Mary, gezellig dat we elkaar tegen kwamen..................


Dit waren geen kruissteekjes met mini kleine streepjes geborduurd..........

 

Klein kraampje he, met haar eigen borduurwerk.
Ook dingen gemaakt van foto's....................



Haken was er ook wel hoor, ze blijven leuk die
beesten he....................
Gewoon mooi toch, haakwerk.......................


Hele puzzel zeg deze quilt.......................
Somber van kleur, maar o zo mooi zeg......................

Schattig he die pannenlappen....................

Leuke deze stadjes he..................
Deze quilt lijkt me geweldig om te maken.
Zou zo de mallekes hebben gekocht bij Mascha.
Nee Conny je heb effe genoeg om handen nu haha....................





Ook mooi he dat rood met zwart in deze quilt..................
Dit is zoveel werk maar zo geweldig mooi he
het eind resultaat.
Die applicatich en steekjes en knoopjes zo mooi....................

O geweldig heb dit patroon en zie hem nu hier in het echies hangen.
Volgens mij hing deze quilt bij Petra Prins...............



Marianne wat hebben jullie toch altijd een prachtige stand..............

En dan die sientje in het tafeltje verzakt die haar man
zo maakt, geweldig................




Je ziet door de bomen het bos niet meer met
al dit moois overal.
Toch mijn eigen netjes ingehouden en alleen lappies
gekocht hoor..................
Die klosjes per maand, ze zijn zo schattig he..............
 
Nou ik heb jullie weer genoeg laten zien hoor,
lekker mee genoten hoop ik.................
 
....................................liefs.Conny...............................
 

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk al die foto's met mooie stands! Had me met veel dingen niet kunnen inhouden hoor. Maar goed dat ik er niet was.
    Alle foto's vergroot bekeken, dus toch kunnen genieten.
    Jammer dat jouw aankopen niet op de foto zijn gezet, ben wel benieuwd natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, mooi. Volgens mij heb je aan een dag niet genoeg, 😂. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke dingen allemaal! Je hebt weer veel inspiratie kunnen opdoen. Mooi om het met ons te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige reportage heb je ons laten zien. Zo ben ik ook een beetje daar geweest. Prachtige stukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jammer dat ik niet kon afgelopen week om te genieten van het Quiltfestival, misschien een andere x. Al moet ik zeggen dat het makkelijk is om te genieten van je geplaatste foto's. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen