Pagina's

dinsdag 16 juni 2020

Quilt & Dotty...................

Vanmorgen samen naar Overloon gereden naar Dorry van Osch.
Mijn Guute quilt moest gedubbeld worden.
Bij Dorry is er een aanbieding als je er vulling en een achterkant stof koopt,
dan helpt ze mee om je quilt met lijmspray te dubbelen.
Het patroon had ik wel 10 jaar terug bij haar gekocht.
Hij had jaren stil gelegen in de kast, maar nu is hij eindelijk helemaal klaar.
De Guute is een antieke quilt die weer in een nieuw patroon is uitgebracht.
Kom ga je mee de winkel van Dorry in...................

Kijk daar zit ze Dorry, nog iets in haar webshop veranderen.
Kom bij je hoor................

Haar boeken hoekje met van alles.......................

Kijk een oude singer een trapnaaimachine..................

Haar keuken hoekje, zo leuk he die oude look................
Kijk hier zit ze zelf achter haar singertje naaimachientje.....................

Hier worden mooie stofjes voor iemand klaar gelegd...............
Deze kleding lijn word ook bij haar verkocht.....................
O dit is zo,n lief quiltje al die kleine werkjes erop....................
Haar kast met antieke quilts, geweldig he.................
Op het prikbord de blokken van de vriendinnen quilt die ze als blok van de maand doet...................

Dit werkje lag ergens op een stoel, al oud vertelde ze. Nooit mee verder gegaan, vind dit zo prachtig he. Ook die oude kleuren helemaal mijn ding..................


Prachtige quilt lag er bij haar op dit bed zeg..............

Kijk dan bezig met mijn Guute quilt, ja het komt helemaal goed hoor..................

Blokjes van Dorry waar ze mee bezig is.......................

Zo schattig he die popjes en kleertjes er voor...................


Daar ligt zomaar een schattig breiwerkje met prachtige kleuren garen......................
Yep hij is helemaal klaar en samen nog gepraat hoe ik hem zou kunnen quilten.
Ga hem met de hand door quilten hoor, dus garen mee..............

Vanmiddag toen ik thuis kwam de rand omgeslagen en met grote steek vast gezet................
Goed gekeurd door kater Mopsie heerlijk zacht en warm vrouwtje haha.
Nou ik heb weer werk te doen, quilten elke keer een stukkie..............................







........................liefs.Conny.......................

7 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig uitstapje gehad. Wat een leuke winkel. Ik moet er nodig eens naar toe. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een geweldige winkel heeft Dorry. Ik kom er ook graag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's en wat een schitterende winkel, en zo groot!
    Voor zover ik weet houdt de lijmspray maar kort. Het is de bedoeling dat je de quilt thuis eerst nog gaat doorrijgen voordat je hem gaat quilten, dat is mij eens verteld door een eigenaar van een quiltwinkel. Misschien nog even navragen bij Dorry?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een leuk uitstapje. Mooi geworden je antieke. Goed dat je de top afgemaakt hebt. Veel plezer met doorquilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is geen straf om daar rond te kijken!
    En wat een prachtige quilt heb je gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat een mooie leuke en gezellige winkel. Mooie quilts maar de Guute van jou is ook geweldig mooi geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een weelde daar je quilt dubbelen, en zo veel moois te zien.
    Prachtig mooi quilt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen