Pagina's

maandag 15 juni 2020

Samen quilten in mijn tuin.......

Heerlijk weer middagje gequilt in mijn tuin met elkaar.
Kom kijk je mee.................
Kijk eens wat er uit een tas kwam, zo leuk he.................

Weer heerlijk bij gekletst met elkaar, geweldig wat hebben we elkaar toch van alles te vertellen he
over onze hobby quilten.................

O nee he zei Ine heb mijn doosje nog thuis op tafel laten staan.
Kijken wat ik nu bij heb om te maken haha.
Gelukkig heeft ze dit grote spelden kussen voorbereid in haar map zitten
en heb ik wel borduurgaren, naald enz voor haar.
Mag ik die van jou nog eens zien, ja hoor hier is die...................

Kijk laat ik jullie mijn andere kussentjes ook zien dan he.
Kippen geborduurd hier, volgens mijn was dit ooit een patroon
van Atelier Bep, schattig he.................

Dit was een parketje van Soed idee, ook borduren met kruisteekjes.
Geweldig die sobere kleuren toch............

Dit ook van Soed idee, schaapje borduren.
Schaapjes stof erbij en knopje van een schaap, geweldig parketje weer................

Deze Meulenbachia al een paar jaar, dit voorjaar verse grond gegeven en
kijk eens hoe mooi ze weer is.................

Van die kleine plantje erin en kijk eens hoe mooi hij word.................

Prachtige roos is dit, verkleurd van roze/geel naar dit...................

Klimroos..................

Al deze vier geraniums heb ik op slaapkamer boven over gehouden en
ze doen het prachtig weer....................

Mooi hoekje met potterij...............

En ik had weer drie sterretjes gemaakt deze middag..............

n die vogeltjes in de tuin blijft genieten hoor....................
 
We hebben nu twee weekjes vakantie en zouden met de vouwwagen naar de achterhoek gaan.
Maar helaas volgend jaar om deze tijd doorgeschoven.
Maand geleden vougher gekregen en opnieuw geboekt.
Al zijn van de week de toilet en douche gebouwen geopend, ben nu liever thuis.
We gaan wel dingen doen vanuit thuis deze twee weekjes.
Zullen vast blogjes over komen hoor..................
 
...............................liefs.Conny...............................

6 opmerkingen:

  1. Wat gezellig om weer bij te praten in de tuin, onder het genot van de lapjes.
    Wat schattig dat schapen spelden kussentje. Nu ik net van Texel kom en heel veel schapen heb gezien, ben ik een beetje schapengek geworden :-)
    Heerlijk al die potten in de tuin, ze doen het goed.
    Jammer dat de vakantie is afgezegd, ging echt heel goed op Texel, eigenlijk net als hier in Utrecht, afstand houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig in de tuin met al die prachtige planten en mooie werkstukken. Prachtig. Soms heb je elkaar veel te vertellen. Kan me voorstellen dat je nog niet met vakantie wilt. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch lekker buiten beeen tussen al die gezellige potten met fleurige planten. Och je woont zo fijn dat je vast leuke uitstapjes kunt maken tijdens jullie vakantie. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rijkdom om zo'n mooie tuin te hebben om in te genieten en te quilten met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So many sweet things to see...thank you for showing, Conny. How nice to stitch together again. Can you tell me the pattern name for Blocks of Dorry you mention? It looks like one I would love.

    BeantwoordenVerwijderen