Pagina's

donderdag 12 november 2020

Herfstkleuren.............

Deze tijd van het jaar kan ik zo van genieten he.

Vooral als we overdag een zonneke hebben toch.............

Prachtige herfst kleuren als we ons rondje maken he Rambo.............


Als je om vijf uur met Rambo het rondje maakt en
dan net nog dit treft in het park, wow....................



En we in huis nu weer genieten van onze bloeiende lidcactussen............


Vorig jaar vielen er hele stukken van de oudere plant af, balen zeg.
Maar snel wat stekjes ervan genomen en kijk dan zelfs dit
kleintje staat te bloeien...............

s'Morgens in het park er mist hangt over de weilanden.
Er komt dan vast weer een goede dag aan.........

Aflopen dinsdag is mijn lief zijn vrije dag altijd en
ja we gingen bewegen hoor, haha..........
Rond gefietst en over de heide weer terug naar huis..................


Die stilte daar he, heerlijk..........


Ja effe stoppen hoor ik zie ze daar en dan
moeten ze op de foto natuurlijk................


Wat een weertje he die dag, even later thuis de koffie 
in het zonneke in ons tuintje gedronken.
Heb ng wat bloembollen in de grond gestopt en
afwachten wat we volgend jaar er van zien...................


Ja en Kansi zit ook lekker in het zonneke hoor................


Gisteren kregen we een nieuwe verwarmings ketel.
Dus was ik thuis die dag.
Heb me uit geleefd hoor en deze quilt dus eindelijk
eens gedubbeld met spuitlijm.
Dat ging heel goed.................


Met deze quilt wel acht jaar terug mee begonnen.
Waren mijn eerste blokken die ik toen maakte.
Dus hij mag dan nu toch wel eens een echte quilt
worden toch......................


Gistermiddag kwam Ine gezellig effe quilten.
Dus samen aan tafel steekjes gezet.
Zij aan het blokje van Bobin, leuk he..............


En ik heb mijn laatste hartjes gequilt en nu de rand nog.............


En Rambo heeft zich verstopt op de bank hier.
Neus uit de zon hoor.................

Fijne dag nog...............
.........................liefs.Conny....................




Je kunt me ook vinden op mijn eigen facebook site.
Elke dag een steekje.

Word ook gezellig lid ervan..................









 

3 opmerkingen:

  1. Mooi die lidcactus. Steekjes zetten wat een mooi vermaak als je de hele dag thuis moet zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Rambo is het meest verwende hondje van het Westelijk halfrond :-) Wat uitlaten betreft hè. Hij wandelt wat af in bos en heide.
    Leuk om een oude quilt nu te gaan afmaken, dat heeft ie wel verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben heerlijk weer de afgelopen weken dus is het fijn om naar buiten te kunnen. Je gaat lekker met het afmaken van je quilts.

    BeantwoordenVerwijderen