Pagina's

zondag 15 november 2020

Wat hebben we weer gedaan........

Tja we blijven in ons zelfde rondje he, naar buiten om ergens te wandelen.

En gelukkig mijn hobby quilten.

Vorige week zondag bij zoon lief op de koffie geweest.

Samen een wandeling gemaakt met de hondjes.

Tja je mag maar met een persoon naar buiten he, dus met twee auto's achter elkaar

naar het bos gereden.

Twee aan twee aan de wandel met onze hondjes Rusty en Rambo.

Zoon lief woont in Nieuwegein, dus in hun regio gewandeld he.

Nu snap ik wat ze op tv bedoelen, het is daar in de bossen veel drukker dus.

Dus we zijn buiten en moeten afstand houden, blijft een vreemde tijd toch...............


Was daar beetje heuvelig.......

Ja we zijn er ook nog hoor, zoon lief en zijn vrouwtje................



Hoe verder we liepen hoe rustiger het toch nog werd..............



Nog wat paddenstoelen gespot en richting auto werd
het weer drukker...............

Ik had pompoenensoep gemaakt de dag ervoor en mee
gebracht naar hun.
Dus lekker broodje erbij en warme soep dat gaat er wel in
na een wandeling toch.
Heerlijk om elkaar weer even gezien en gesproken te hebben.
Bij het weg gaan is het weer zo vreemd, doei en zwaai.
Tot de volgende keer, vreemd he om zo bij je eigen zoon weg te gaan.
Maar we moeten toch maar voorzichtig blijven he in deze tijd..............

En de volgende dagen heb je gelezen in mijn vorige blogjes.
Dus afgelopen donderdag weer gelopen met mijn nordic stokkies.
Zo fijn in deze tijd dat we het bos zo dichtbij huis hebben hier................


Kom Rambo we gaan er weer tegen aan met de stokkies he.............




Ik heb in dit gebied al een rondje uitgestippeld....................

Donderdag komt ook het nieuwe blokje van Dorry
weer van Lizzy's Sampler.
Dus weer uitgeprint en gelijk maar gemaakt.
s'Avonds afgemaakt die dag....................

s'Morgens eet ik altijd yoghurt met fruit en muesli.
Rambo likt me schaaltje altijd af daarna.................

s'Middags gezellig met zijn drieén zitten quilten.
Mooi he deze blokken van Riek.
Ze had er weer een voorbereid bij zich en gemaakt bij mij............

Kijk dan hoe mooi deze ook weer.
Ik heb wat sterretjes zitten maken en 
Petra heeft haar blok van lianes house ook klaar
nu met versieren met allerlei kraaltjes.
Vergeten om foto te maken, foei toch...................

Fijne avond nog en tot volgende keer...............
...................liefs.Conny..................







 

5 opmerkingen:

  1. Tja....blijft een rare tijd zeker als he naar he kids gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was weer gezellig nij ons in Nieuwegein en omgeving.
    Regent nu pijpen stelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo met z'n vieren het bos in. Eigenlijk met zes, want de hondjes tellen ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en gezellige foto’s. Mooie quiltblokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch lekker naar buiten dan maar twee aan twee. Mooie foto's en ook de quiltblokjes zien er prachtig uit,
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen