Pagina's

woensdag 21 april 2021

Kom weer van alles te zien...................

Vorig weekend was mijn manneke jarig, maar ja met zijn alles vieren dat zat er niet in nog he.

Zijn jongste zoon kwam hiet eten en bleef slapen.

Dat was lang geleden zeg.

Zondagmiddag heb ik mijn Leannes House af gekregen.

Moest alleen rondom de bies nog quilten en dit ging goed en had ik die middag klaar..............



We hadden nog gewandeld ook die dag, zie je wel aan de foto's he................

Maandag geen foto's gemaakt zie ik en dinsdag heeft Jos
zijn vrije dag.
Na wat afspraken bij winkels hier in Budel samen naar
de Grootte Peel gereden met onze fotocamera's en ik nam de telescoop ook mee.
Is uit proberen met mijn telefoon erop om foto's te maken.
Makkelijker gezegd dan gedaan, het ging helemaal niet goed haha.
Hij staat nu thuis op het statief om uit te proberen dan eerst.
Maar heb toch wel mooie foto's nog gemaakt hoor.
Kijk maar mee..............

Er is daar ook een soort kruidentuin, dus effe kijken daar ook.............


Prachtig he die keizerskroon...........




Deze had ik mijn oude huis ook zelf gezaaid en ook kleiner
met rode bloempjes..........primula..............




Heerlijk he dat fris groene groen wat je weer ziet komen he...............

Vandaag heb ik een hoek in de kamer opnieuw geschilderd.
Deze muur had een beschadiging en we hadden nieuwe roede
gehaald voor mijn quilt Leannes House op hem op te hangen.
Dan komt hij van de week op een frisse en mooie muur weer..............
Oude gaatjes dicht gesmeerd en gaan met de kwast al de randjes
en daarna met de roller de rest van de muur en toog.
Toch weer een hele klus zo, maar het is klaar weer.
Je zult hier eerdaags de quilt wel zien hangen................

Kom net weer thuis met Rambo vandaag geen km gemaakt
meer hoor. Zat gedaan na die schilder klus.
Maar kijk hier zien je alles weer mooi worden in de voortuin...............
Kom dan laat ik je ook wat planten in de woonkamer zien.
Worden hier ook altijd zo groot..............
Dan lopen we ook maar even door de achtertuin he.
Kom mee kijken..................
De uienbollen hebben al dikke knoppen zie je dat en 
de lelies zijn ook al weer boven en groeien goed.
Er zitten alweer rode leliehaantjes in.
Waar komen die toch zo snel vandaan he...................

De stokrozen groeien al goed en de acer en sering ook.
De hosta hebben er ook flink de groei in, een pot die blijven 
langer weg, zo verschillend he................

Hier in de aanbouw van de kamer staan ook nog planten die
te groot werden voor het raam.
De grote cactus achterin gaat later nog weer naar buiten de 
zomer maanden...................

Zo weer effe bij gekletst en tot snel weer he..............

.....................................Liefs. Conny..........................












4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk groen blogje weer, Conny. Zowel binnen als buiten. Eens een groen-mens, altijd een groen-mens, hè?
    En wat heerlijk dat we nu echt de lente ruiken buiten.
    De quilt is een pláátje, en wat zal die mooi hangen op de rode muur. We zien er vast nog wel een foto van.
    Groetjes uit Geldermalsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    Alweer een stille verjaardag.
    Maar heerlijk wandelweer met veel zon en overal ontluikend groen. Ook je tuin wordt weer helemaal wakker, nu nog wat warmer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk divers blogje.
    Jij verveelt je in ieder geval nooit volgens mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en wat een heerlijke planten en de hond en kat hebben het ook erg naar hun zin! Genieten dus,
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen