Pagina's

zaterdag 17 april 2021

Van alles weer te zien.................

Kom ik laat jullie weer van alles zien hoor.

Woensdag eerst weer samen met Rambo onze km gelopen.

Kijk richting paardjes en asbroeksebos gelopen.............

Hier lopen we precies op de grens Nederland en Belgiƫ.
Kijk hier is e grenspaal................


Heerlijk he Rambo lekker los mee in het bos...............



Kijk dan hier de hertjes, zo leuk toch...............

Ze lopen stukje mee en kijken nieuwsgierig wat we hier doen haha...............

Het blijft mooi wandelen hier................

s"Middags maar eens mij verdiept in  opdracht van
de quiltuitdaging.
En maar een een patroon getekend voor een blok van
30 bij 30 cm.
Het is gelukt en toen gelijk er maar mee bezig geweest.
Moest ronde vormen in zitten, dus kwam goed...............

Kwamen ronde vormen in als bloemen, dus ook mee bezig............


Kijk de blokken tot nu toe, die ik al
gemaakt heb..............




Zo en deze opdracht is ook klaar weer.
Vind het wel een mooi blok geworden zo.................

Donderdag weer onze wandeling gemaakt he Rambo.
We doen ons best dit zo veel mogelijk vol te houden................

Rondje gewandeld rond voetbalveld, waar alles nu
zo mooi staat te bloeien nu..................

Aan he puzzelen geweest met de nieuwe opdracht
van de quiltuitdaging.
Moesten rare hoeken in een patchblok worden
gemaakt.
Nou dit word hem niet, maar verder mee puzzelen.
s'Middags boodschappen doen en Rambo mee in de auto
en toen bij het bos effe gestopt.
Zou hem daar effe laten plassen en geen zin in verre
wandeling.
Maar al lopend hoorde ik lammetjes en ben toen toch
weer verder gelopen als ik zin had haha.
 Kijk dan hoe lief...............



Toch weer een paar foto's op weg terug naar de auto.
Dus toch mijn km weer gehaald voor die dag................

Vrijdag kwamen er twee quilten bij mij.
Ine kon woensdag niet door verjaardag van haar zus.
Dus vooruit, allemaal uit elkaar aan tafel dan vandaag haha.
Di corona regels he, blijf een ding he.
Wel leuk om elkaar na maanden weer eens te zien,
die Riek en Ine..................

Ik had gevraagd neem maar van alles mee om elkaar te laten zien he.
Nou kijk mee wat er allemaal uit de tassen kwam...............

Dit engeltje had Ine geprobeerd voordat ze met
de giraf begon, allebei mooi geworden he......................

Ze is weer met een blok van Bobbin bezig, word
weer mooi.................

En ze is bezig met de uitdaging van 2020 door te quilten..........

Kijk al haar blokken van Bobbin.................

Toen ging de tas van Riek open en wat mooi deze uilen quilt
die ze aan het maken is...............

En de quilt die ze voor haar kleindochter heeft gemaakt, met de
tekening van kleindochter zelf erin verwerkt, zo leuk he..................

En haar hexegonnen project groeit ook goed..................... 

Ik zelf heb deze middag de blokjes voor de uitdaging
maar gelijk gemaakt, klaar nu.
Patroon heft Ine mee genomen, kan ze ook wat mee.
Zo blijven we bezig he.
Nu kan ik weer beginnen met het quilten van de rand van
Leannes House....................................

Kijk an hier naast me op de bank die twee naast elkaar....................

Beetje eng vind Kansi dit wel hoor,
Rambo en ik zo dichtbij......................


Vandaag mijn manneke jarig nu allebei 60 jaar.
Weer een mijlpaal he.................

Fijne avond allemaal.
......................liefs. Conny...........................









 

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Nu beiden 60 jaar, leuk toch?
    Het blok dat je af hebt is zeker mooi geworden. Dat blok met de paardenstofjes ook al zo leuk.
    Het blok dat je getekend had met vreemde hoeken vond ik juist erg leuk geworden, maar toch maar een ander ontwerp gemaakt zie ik.
    Lekker gewandeld met Rambo, die krijgt er ook nooit genoeg van.
    Fijne verjaardag nog vandaag voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig weer hier, veel te zien.
    Opdracht 7 ook al weer klaar. mooi
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd nog. Prachtige foto's van de wandeling. Leuk om te zien wat voor handwerk er allemaal uit de tassen komt. Grappig die giraffe. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen