Pagina's

zaterdag 11 september 2021

Dagje quilten in de betuwe...........

Sorry, sorry voor de gene die mij gemist hebben.

Hier ben ik weer dan.

Veertien dagen terug bij twee quiltmutsen geweest in de betuwe en

een mee genomen hier uit brabant.

Zo gezellig he met zijn allen.

Zelfs Rambo is weer mee geweest en daar was ook een hond en dat

is zijn vriendin hoor, geweldig hoe ze samen bezig zijn.

Maar kom kijk mee met al die gezelligheid..................

Auto geparkeerd en haar tuin in.
Haar tuin is een echte verzamelaars tuin en van
iemand met groene vingers.......................

Honden hoekje hier, kijk Rambo snuffelen
en Maggie doet gelijk een plasje hier..................

Moet toch even om me heen kijken hoor, voor
ik naar binnen gaat.
Helaas vandaag geen zonneke, dus binnen quilten dus...............


Ja ik ga mee naar binnen, we gaan straks rondje tuin
doen hoor.................

We zijn allemaal op facebook al op de hoogte van de
Pyramide quilt en Annelies was er al mee bezig,
dus er mee bezig weer nu.
Haar pyramide blokje bestaat uit allemaal de zelfde grote
driehoeken, maak niet uit he is heel mooi zeg..............

Als je om je heen kijkt in haar huisje is het allemaal
brocante en quilts natuurlijk, zo leuk om te zien he..........



En die twee hebben schik met elkaar en maar spelen
samen......................

Kijk de Hollandse quilt van Riek, super leuk he...................


Op mijn stoel waar ik zat ligt een echte
oude quilt, mooi he...................



Ja Riek laat haar sterren quilt hier ook zien.
Prachtige kleuren...................

Kijk dit hoekje nou met al die beertjes.............

Je krijgen er samen geen genoeg van Rambo en Maggie............

Marja zelf is diamanten aan het maken.....................


Rambo heeft zijn mandje mee genomen vandaag.
Maar als Maggie een beetje oprolt past ze er ook in haha................

Ach gezellig poes kom er ook even bij zitten en
kijkt naar die twee honden..............

Ik heb weer een paar klosjes gemaakt...........

Lekker he Maggie dat mandje van Rambo....................

Kijk de lunch staat klaar, we worden verwent toch................

Toen een rondje tuin met zijn allen..........................



Het zonneke kwam zelfs een beetje door...........

Prachtige bijna blauwe roos.................


Ze heeft verschillende soorten kippen die in achterste deel
van haar tuin ook los kunnen lopen.....................



Haar voortuin waar paar jaar terug nog allemaal
buxus stonden begint alles al weer te groeien
met allerlei andere plantjes................

Kijk de baas eens zitten buiten aan zijn 
speciale tafel, geweldig he voor een traktor fanaat...................

Ja de eerste drie blokjes van de liberty  tumbler............

Showtime in haar eigen mand nu.......................


En ik heb ook nog wat blokjes met mini hartjes gemaakt...........................

Zo was het weer een super daggie samen en tuffen
we een uurtje terug naar huis samen Riek en ik.............

We hebben nu vakantie maar zijn gewoon thuis hoor en
gaan dagje op pad.
Steekjes worden er even minder gezet.
Heb een serie boeken ontdekt en binnen twee weken bijna boek 2
uit, prachtige boeken zeg................

De vrouwen van leeuwenhof van Corina Bomann.
Boeken van ongeveer 600 bladzijde, maar als je er aan begint blijf je lezen....................
Fijn weekend en tot snel weer hoor................

.............................Liefs.Conny......................





 

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid en productiviteit heerlijk dat het weer kan. Ik heb de 1e bee er ook weer op zitten. Jammer dat je niet weggaat, vindt je vakantieblogjes ook altijd zo leuk. Maar misschien nu van je dagjes weg. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo heerlijk, dat was een fijn dagje denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen