Pagina's

zaterdag 18 september 2021

Struinen in de tuinen..........

 Zondag  5 september moest de middelste zoon van Jos optreden.

Dus zijn wij wezen kijken natuurlijk.

Ze waren uitgenodigd in een open gestelde tuin in Velden........................

Ze gingen op drie tijdstippen spelen vanmiddag en
hadden heerlijk weer erbij.................

Prachtige locatie zeg, boerderijtje met
mooie tuin erom en achterin een wilde tuin met 
heel veel bijtjes en vlinders natuurlijk.......................



En een weitje met schaapjes erin...............





Een gedoe hoor om ze op de foto te krijgen.
Zitten niet stil he haha...................




Heerlijk he struinen in die grote tuin hier................



Echte leuke boeren raampjes he...............

Prachtige roos dit zeg..................

Ja daar zijn ze he.
Met zijn tweeén vandaag........De Barrows..........







Een prachtige kast was er, geweldig................

Grote tabakplant..............

Helaas werden de filmpjes gewoon foto's en
ik weet niet hoe dat te doen op mijn blog.
Jammer he.................

...............................Liefs.Conny............................


1 opmerking:

  1. Wat prachtig die tuinen. Ook al is het herfst er bloeit nog van alles, dat heb ik ook gezien toen ik vorige week prachtige tuinen bezocht.
    Ook in mijn eigen tuin nog wel, dat zal bij jou ook wel zo zijn.

    BeantwoordenVerwijderen