Pagina's

donderdag 25 november 2021

Allemaal over quilten...............

Wat word er allemaal bij mij thuis en ook bewonderd.
De eerste bee samen met Petra weer op vrijdagmiddag.
Ze is deze Santa Claus aan het door quilten.
Wat een prachtige quilt is dit he, geweldig toch.................

Zelfs de achterkant stof is geweldig en hoort
er echt bij toch.....................

Kijk dan toch die zelf gebreide truitjes erop..................


En al die versiersels en belletjes, echt geweldig..................

Je blijft kijken naar al die leuke dingen erop................

Ik ben bezig geweest met de laatste borduursels
aan mijn uitdaging.
Klaar nu op de rand na......................
Afgelopen zondag naar zuster van Jos geweest.
Dit is erg lang geleden zeg.
Onderweg in de auto nog een baan met vingerhoedjes gemaakt.
Was ook even geleden dat ik hier aan gewerkt had.....................

Gistermiddag weer woensdagmiddag bee en
Lisette was met haar pyramide blokken bezig............

Ik heb weer aan deze blokjes gewerkt.
Weer voor een rand klaar nu, dus aan elkaar zetten
en weer aan de top naaien..............

Ja en kijk Riek dan die heeft al een hele
 rijen aan elkaar van de pyramide quilt.
Word groot voor haar twee persoonsbed weer..................
Ik heb net weer eens foto's gemaakt waar ik allemaal
mee bezig ben.
De vingerhoedjes en blokjes quilt.
Hangen hier dubbel gevouwen hoor.
Al hele lappen he.................


Er liggen er weer drie banen klaar om er aan te zetten.................

Mijn inie minie hartjes word ook al wat haha................

Mijn pyramide blokken al even niks aan gedaan...................

En mijn klosjes liggen er ook nog ja.
Stappeltje zijn er af en kunnen er weer aan worden gezet.............

En deze tot is al ruim 140 bij 100 cm groot.
Maar die blokjes weer voorbereiden.
De laatste rij blokjes weer aan elkaar zetten en
er ook nog aan naaien.
Deze blijven zo leuk om te doen...................


Ligt weer een rijtje blokjes klaar in het doosje...................

Dus vervelen doen we ons niet hoor....................

...........................Liefs.Conny..........................











4 opmerkingen:

  1. Vervelen???? Nee dat woord kennen we toch helemaal niet?
    Geen idee wat het betekent haha!
    We hebben altijd wat te doen en jij ook zie ik, van alles waar je aan bezig bent, het één vaker dan het andere, maar allemaal leuk om te doen.
    Maar eens komt het af, maar in die tussentijd zien we natuurlijk weer een ander leuk project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi allemaal, en nee vervelen staat niet op ons lijstje, wel tijd
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige werkstukken laat je zien. Enne, vervelen? Wat is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel moois.
    Heerlijk toch om met verschillende projecten bezig te zijn.
    Fijn weekend,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen