Pagina's

zaterdag 27 november 2021

Allemaal hartjes...........

 Gistermiddag weer samen gequilt hier aan de tafel bij mij.

Altijd weer zo gezellig en er kwamen weer quilts uit de tas he, super mooi.

De twee andere hadden die nog niet van elkaar gezien.

Maar ze staan al op mijn blog de vorige keren.

Waar zal ik is mee bezig gaan, nu de uitdagings top helemaal klaar is.

Ja zin om mini hartje te appliceren vandaag, dus lekker een stappeltje er van gemaakt.

Dus vanmorgen ze weer aan de lap gezet en er nog een stel gemaakt met een bakkie

koffie erbij, kijk dan mee................

Eerst die van gisteren aan elkaar gezet met mijn
sientje.............

Met gezelschap op zijn kussen in mijn naaikamertje...............


Schattig zijn ze he...................


Ja de hartjes staan op de punt, vond ik weer eens 
wat anders haha......................


Zo een kant eraan gezet nu................

Lief he................

Vrouwtje met koffie in de kamer aan de tafel,
dan kom ik er weer even bij natuurlijk.
Zal eens niet in de buurt zijn he..............

Andere kant ook de blokjes eraan naaien...............

Kijk dan hoe leuk al.
Het is van links naar recht nu 112 cm breed.
Ga nog eens bekijken hoe groot ik hem maak.....................

Zo allemaal een fijn weekend weer............

.................................Liefs.Conny.................................


5 opmerkingen:

  1. Zo schattig die kleine hartjes met leuke plaatjes.
    Op zijn kant is weer eens wat anders, maar hoe ga je de quilt nu uiteindelijk vierkant maken, want zo op de punt kan je hem niet goed ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk jou hartjes, en het uitdaging 's quilt ook af lees ik
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Conny, ga eerdaags deze ook maar eens tevoorschijn toveren ♥️🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een giga leuke hartjes zijn dat en zo mooi met dat roodborstje er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen