Pagina's

donderdag 2 december 2021

Tja wat heb ik weer gedaan he...............

 Vandaag dagje thuis en weer eens wat dingen voorbereid.

Woensdagmiddag met zijn drieén gezellig bij mij aan tafel steekjes gezet,

dus kijk maar mee.................

Als je met meerdere projecten bezig bent dan word er bij
stofje gekeken bij welk project het ook kan.
Dus voorbereiden duurt dan best lang haha.................  



Ik had woensdagmiddag weer twee rijtjes
gemaakt voor mijn vingerhoedjes quilt.
Er lagen er nog drie klaar, dus vanmorgen eerst
maar eens die vijf rijen aan de top genaaid op
mijn sientje..................

Kijk het word al heel wat he.................

Tja 130 cm lang al.
Ik wil er een eenpersoons quilt van maken.
Met een rand erom ook nog................

Nou hopla aan het werk dan he................


Kijk toch eens nog nooit gehad.
Al een uitgebloeide stengel afgeknipt.
De tweede stengel is nog in bloei en er
komt nu een derde stengel aan zelfs.
Deze bol heeft er zin in zeg.................



Mijn doosje met vingerhoedjes weer beetje aangevuld.................

Die lag ook weer in de brievenbus gisteren.
Ben hem nog aan het bekijken en lezen..............

Riek was gistermiddag met kerst sticherietjes
bezig. Vind ze leuk zo tegen kerst tijd iets te maken voor kerst.
Word wel voor volgend jaar dan hoor zei ze...............

Lisette is met haar pyramide bezig geweest...................

En toen we steekjes aan het zetten waren,
kwam deze mooie vlaamse gaai eten in 
onze tuin, geweldig he...............

Die zijn gek op pinda's................

Kijk hier zitten dan.
Wat zet jij voor steekjes Rambo,
niksen dat kan eigenlijk niet he.....................
 
Fijne avond..........
....................................Liefs. Conny.......................................

4 opmerkingen:

  1. Misschien Rambo ook zijn eigen quiltwerkje geven :-)
    Gezellig hè, weer een nieuwe Quiltnieuws.
    Je vingerhoedjesquilt groeit lekker, net als je Amaryllis bol. Die heeft er zin in en gaat maar door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die laatste foto van Rambo, heerlijk toch zo erbij aan tafel. Je hebt tenslotte ook toeschouwers nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige quiltwerken allemaal weer.
    Waar zouden we zijn zonder onze hobby's ?
    En die Rambo denkt "ik hoor er ook gewoon bij"
    Fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig blogverhaal:0)) en mooi vingerhoedjes ook! Handig dat je rijen met Suentje aan elkaar kunt zetten !(ik doe alles met de hand...)
    Liefs
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen