Pagina's

vrijdag 27 mei 2022

Weekendje weg samen deel 2....................

Ja en toen op zaterdag na het ontbijt kwam oudste zoon van manlief.

Dat is de fiets zoon haha, downhillen heeft hij tot voor kort altijd gedaan.

Vandaar die belangstelling van vader en zoon voor dit gebied hier in Sauerland.

En natuurlijk het Bike-festival en we waren er jaren al niet meer geweest me die

corona allemaal geen beurs he.................

Hopla nog een tentje erbij op ons plekkie................

Vader en zoon had ik samen nar de beurs gestuurd die
middag. Ik vermaak me wel hoor heren............

De sterren aan elkaar genaaid en telkens met mijn
stoel verhuisd om uit de wind te blijven en in de zon haha...............

Maar kom Rambo in de benen samen rondje om de camping heen..............

Er loopt een smal landweggentje rond de camping.
Met mooi uitzicht want je gaat hier de berg op he..........

In de verte zie je Brilon liggen..............

Mooi he die natuur..................


Als kind al droogde ik bloemetjes van
gewoon onkruid hoor.
Blijf het mooi vinden...............



Geniet mee van het uitzicht...............

En dat landelijke heerlijk....................




Bijen kasten stonden hier..................


en toen het pad in van de camping boven aan de berg............

Er komen telkens meer huisjes te staan ook hier boven.........

Gewoon schitterend toch............

Hier zie je de steen groeve van nog hoger af...........


O hier kom ik weer uit richting toilet gebouw hier.............



Schitterend die bloemen allemaal in de bermen he...............

De voorkant van mijn benche staat gewoon open hoor,
maar na een wandeling effe slapen hoor.
Word ook al daggie ouder haha...............

Met ons drieén ontbeten bij de baker in Willingen, gezellig.
Zoon had zijn tentje al in de auto en reed van uit hier naar huis...............

Nog even rondje vooraan de bike-festival en kijk
dan wat een leuk zitje dit.
Als je klein bent en bij je papa op de stang dan, zo leuk dit...........

Nou na koffie en zo dan ook maar aan het inklappen van de vouwwagen..............

Klaar voor de terug reis, die gelukkig een uurtje
korter was dan de heen reis.
Heb weer een rij vingerhoedje gemaakt in de auto...............

................................Liefs.Conny..................................




3 opmerkingen: