Pagina's

zondag 5 juni 2022

Wat hebben we weer gedaan...............

Kijk dan dit wilde ik jullie eens laten zien.
Als ik boodschappen haal neemt Rambo ook boodschappen
mee naar de keuken van af de auto.
Geweldig he..................

Nu zit vrouwtje achter haar sientje en ben
ik in de buurt hoor, op mijn kussen.......................

De vingerhoedjes die ik heb gemaakt er weer aan
zetten met mijn sientje...............


De vingerhoedjes top is nu 155 cm lang al.............


Op woensdag word hier nog steeds gequilt samen hoor.
Hier Riek haar sterren blokjes...............

En natuurlijk zit ik als de stoel leeg is naast
mijn vrouwtje aan de tafel mee te kijken...............

De pyrmide blokjes van Lisette................

Ben tussen door ook bezig met de nine-patch
blokjes van de ruillapjes................

 En kijk eens wat ik heb aangeschaft en nu mee ga leren
quilten.................

Hij is nu helemaal in elkaar gezet en een proeflap
erop om te oefenen ermee.
Heb de eerste spoel al leeg.................


Weer een blok verder ermee............

Lisette heeft een rand gemaakt van haar
pyramide  blokjes, mooi he..............

Ja dat is even geleden dat Petra er ook was en
hier wat van hier werkjes lat zien.
Mooi weer he...............


Die borduurt heel veel in haar quilts, vind het echt haar stijl.
Wat een werk he en zo mooi resultaat.............

Laatste blok maken nu.................

Natuurlijk kijk ik of het goed komt, woef.............

Tussen door ook met de sterren bezig en
heb het eerste en laatste blok zo getekend,
dat de sterren af zijn aan de rand..............

Het is bijna klaar nu........

En dit is het geworden.
Ook het middelste blok heb ik gekregen met het ruilen,
dus die moest er ook in vond ik.
Nu nog even bedenken hoe ik de rand ga doen...............


Voor dit patroon ben ik de stofjes aan het zoeken.
Dan kan ik hem gaan maken.............

Fijne pinksterdagen allemaal.

............................Liefs. Conny.........................

 

3 opmerkingen:

  1. Heel veel mooie quilturen gewenst met je nieuwe machine.
    En wat veel prachtig quilterigs laat je weer zien.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel professioneel met de longarm. Nu flink oefenen. Je maakt genoeg werkstukken, dus de machine zal genoeg te doen hebben. Succes. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zo'n hondje kun je toch alleen maar heel veel houden. En longarm machine aangeschaft dat wordt dus oefenen maar dat gaat jou zeker lukken en dan lijkt het me wel heel erg leuk om mee te werken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen